Giełda papierów wartościowych to niemal wymarzone miejsce dla wszystkich tych, którzy lubią zarabianie z posmakiem ryzyka, czy też wręcz okraszone nutką hazardu. Aczkolwiek w przypadku inwestycji giełdowych łut szczęścia nie jest tak istotny jak w typowym hazardzie.

Tutaj zdecydowanie większą rolę odgrywają twarde fakty, który znajdują swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Więcej…

Przedmioty kolekcjonerskie, podobnie jak dzieła sztuki, wiążą się z emocjami. Inwestycja w dzieła sztuki to inwestycja w piękno, a w kolekcje - to sentyment.

Wartość przedmiotu często zależy od jego historii, na przykład długopisy lub wieczne pióra - ile jest wart długopis, którym Wałęsa podpisał porozumienie kończące strajk w Stoczni Gdańskiej, a ile taki sam, tyle że zwykły długopis z tego okresu?

Więcej…

Sposobów inwestowania jest wiele. Jednym z najbardziej popularnych jest Giełda Papierów Wartościowych. Grać na giełdzie można długoterminowo lub krótkoterminowo, np. opierając się na spekulacjach.

Oczywiście dużo więcej zwolenników ma inwestowanie zorientowane na szybki zysk. Jednak tu potrzebne są duża wiedza oraz intuicja. Lokowanie pieniędzy w złoto, jest niemal równie popularne, co trzymanie ich w akcjach spółek giełdowych.

Więcej…
Nowy produkt - jak wprowadzić go na rynek?

Wprowadzanie nowych produktów na rynek nie jest zadaniem prostym. Wie o tym wielu przedsiębiorców, dla których każdy nowy produkt i jego wprowadzanie na rynek stają się niezwykle ważnymi zadaniami.

Każda firma, która stara się wypromować nowy produkt, musi się starannie przygotować do tej misji. Z jej realizacją wiąże się wiele zabiegów i działań, a każda decyzja może mieć ogromne znaczenie i zaważyć na ostatecznym wyniku. Każda firma, nawet ta doskonale znana, wiele ryzykuje w trakcie wprowadzania na rynek nowości. Nigdy nie wiadomo, w jaki sposób zareagują na ów produkt klienci - nawet ci, który od lat są danej marce wierni i mają o niej bardzo dobre zdanie.

O czym powinna zatem pamiętać każda firma, która stoi przed takim zadaniem? Ważna jest przede wszystkim pamięć o tym, że dla klientów nowy produkt to coś, na co spoglądają w pewną nieufnością. Trzeba więc przekonać klienta do owej nowości i sprawić, by nie tylko mógł on zyskać informacje na temat produktu, ale też wprowadzić go na listę swych zakupów. By tak się mogło stać, niezbędna staje się odpowiednia promocja. Kampania promocyjna w przypadku prowadzania nowego produktu na rynek może polegać miedzy innymi na tym, że przez pewien czas będzie on sprzedawany w wyjątkowo kuszącej cenie.

Dzięki temu każdy klient, zainteresowany nowością a jednocześnie nastawiony do niej nieufnie, będzie mógł produkt przetestować, bez narażania się na wysokie wydatki. Kampania promocyjna nie może się jednak ograniczać tylko do sprzedaży nowego produktu w atrakcyjnej cenie. Ważne staje się także podejmowanie tych działań, które pozwalają przekazać możliwie jak najwięcej wiadomości na temat produktu. Dzięki temu klienci wiedzą, co kupują, w jakim celu ów produkt kupują, i co najważniejsze - co mogą zyskać dzięki zamienieniu dotychczasowych produktów tym, który dopiero wchodzi na rynek.

 
Oferta programów dla firm

Oferta programów dla firmOferta programów dla firm jest coraz bardziej imponująca. Dzielą się one na programy ogólne, adresowane do wszystkich

Pomoc dla każdej firmy

Programy dla firmNowoczesną pomocą dla każdej firmy są profesjonalne programy dla firm, których używanie jest dziś niezwykle popularne. Na rynku d

Kultura organizacyjna

Kultura organizacyjnaPrzedsiębiorstwa funkcjonujące na naszym rynku na pierwszy rzut oka są bardzo do siebie podobne, lecz w rzeczywistości jest inac

Copyright ©  ISE